Överlevt =)

Nu har man avklarat fyra nätter. Har faktiskt gått jäkligt bra. Trodde jag skulle bli trött å sliten å de två sista skulle vandra runt som en zombie. Men icke! Jag har varit hur pigg som helst. Börjat känna av tröttheten först efter jag kommit hem å fått lite frukost i magen och sedan sovit gott fram till 16-tiden. Visst vaknat till någon gång emellanåt men kunnat somnat om. Har varit gör gött. Men det som är dumt är väl att man har en jävligt skev dygnsrytm!
Imorgon är det ett kvällspass på schemat och efter det ledig helg =) Ska snosa mycket på min älskling då =) *mysmys*

Har varit hem till S & M idag. De fick nämligen nyckeln till sitt hus idag så nu är det renovering och renovering och renovering på deras schema de kommande månaderna. En annan får säkert åka dit å hjälpa till lite.

Jag tror de kommer få det toppen fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0