Nattjobb

Har avklarat 3 nätter på jobbet i helgen. Har varit tufft skulle man kunna säga. Två nätter va de sjukt mycket att pyssla med. Sista natten va man med om en incident som man velat slippa men men man vet aldrig vad som händer på sjukan.

Igår sov jag alldeles för lite när jag kom hem. Var hemma vid kvart över åtta tog mig en snabbdusch å sen hopp i säng vid halv 9 tiden. Svårt att sova var det. Var super pigg. Lyckades somna tillslut och klockan ringde vid 12 sen var det full fart hela dagen. Sov någon timme tillsammans med älsk när badgästerna lämnat huset.
Men Fan va svårt jag haft att sova i natt trots grym trött het. Somnade inte före 3 iaf det vet. Sen vaknade jag vid 5-tiden. Och sedan när gubben gick upp strax innan 7... Hatar att ställa om dygnet snabbt.

Idag är det kvälls jobb som gäller och imorgon en dag tur. *pust*

Snart är det helg i alla fall =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0