Läängtar

Natta på sjukan gick förvånadsvärt fort till skillnad från andra nätter. Måste berott på sällskapet. För andra nätter har det trillat in pat men inte i natt. Trilla in några få redan innan tolv men sen var telefonen tyst ända fram till kl 06 på morgonen. Helt otroligt!
Kan ha varit för att min kollega ringde och öppnade upp ögonen på doktorerna nere på akuten.

Idag har jag varit förvåndats värt pigg. Lade mig vid halv åtta tiden å somnade ganska omgående och vaknade sedan vid halv ett då godingen vakna och sa godmorgonen å kröp intill.

Har inte gjort så mkt nyttigt idag. Varit och kollat på Wii. Tyvärr var det väldigt mkt dyrare i butiken än på nätet =(
Men nästa månad kanske vi slår på stort å införskaffar ett =)

Blir nog lungt ikväll. Jobb imorgon kväll och söndag morgon som sedan följs av två nätter mån och tis. På onsdag ska jag jobba mitt sista pass på Studentpuben, ska blir skönt. Kanske dumt att säga att det är sista men iaf det sista som personalansvarig.

Men jag ser framemot att få sova ut på torsdag morgon och sedan vara hel ledig både tors och fre =)=)=) Det känns som evigheter sen. Har jag inte jobbat har jag plockat å packat i min gamla lägenhet.

Längtar som sagt efter ledighet!




Jag på tors och fre =)

Puss å Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0