Jobb & Flytt

Har varit mkt mkt mkt jobbande senaste tiden och det kommer att pågå i 2 veckor till.

Angående jobbet inom hemtjänsten jag skrev om för en veckan sedan så gick jag därifrån med ett timvikariat. De frågade om jag ville ha en tjänst eller vik, jag valde vik av den anledningen att jag inte känner mig alls redo för att ha det stora ansvaret som man faktiskt har där. Man har ju inga kollegor man kan störa och be om hjälp om något skulle hända.
Skulle ha gått bredvid idag men jag fick ställa in det då jag har så lite tid att hinna flytta på. Tur att chefen där borta va snäll och hade förståelse.
Dock skulle hon ha hört av sig igår med ett telefon nr så jag kunde boka in nya dagar men det gjorde hon inte... Skumt tycker jag men men.

Idag har vi flyttat lite kartonger hem till min far. Meningen var att lite mer grejer skulle ha körts men jag glömde nyckeln till förrådet hemma så vi orkade inte åka hem å hämta den utan vi tar det imorgon istället när vi ändå ska köra de stora grejerna. Inte hela världen.

Ikväll blir de filmmys med "Flickan som lekte med elden" om jag får bestämma.

Älskar min Thomas som alltid finns där för en och hjälper en med allt man kan tänkas behöva hjälp med. Jag är oerhört glad att jag fick chansen att träffa honom. Det kan jag tacka min vän Marre för, utan henne hade jag nog aldrig fått kontakt med mannen i mitt liv. Utan Thomas känner jag mig inte hel. Längtar till den dagen vi ska bli sambos på riktigt. Fast det är helt okej att bo som vi gör nu oxå även om det är trångt. Kärleken övervinner allt =)

Puss på min goding <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0