Kort stubin

Har varit med min älsk
hos mormor å morfar för att göra
klart min morbrors årsredovisning.
Va så himla lycklig i onsdags när det bara fela på en krona.
Efter har renskrivit allt och räknat
med fonder å tillgångar på konton
felade det 1000 jävla kronor!
Mormor försökte lägga sig i med egna räkningar
när jag å älsk satt å räkna om.
BLev helt snurr i huvudet.
Kände att de koka i mig men jag höll
det inom mig.
Liten tår rann för kinden när jag
sprang in och
handla på hemvägen.
Vet inte varför men jag orkade inte
med allt töl idag.
Hon pratade bakom ryggen på
mig med morfar.
Gillas inte!
Ska man tala bakom ryggen
är de en fördel om den man tala om inte hör.
Det var nog de me som spöka i huvudet.

Nu är de hockey som gäller en stund till.
Rainman i natt kanske vore nåt.
Helgen ägnas som vanligt åt jobb..
SÅÅÅ JÄVLA TRÖTT PÅ ATT JOBBA HELG!
Vill ha schema idag men får vänta
några dagar till tyvärr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0