Underbart!

Har precis avnjutit ett super avsnitt av Idol 2010. Jay är min stora idol igår. Har en lite crusch på honom ;)
Gillar hans hesa ljuva stämma. Min kollega M har också det. Nu har vi bestämt att vi ska dela på honom så på måndag när vi möts på jobbet ska vi lägga fram våra förslag på hur vi vill ha honom uppdelad mellan oss ;)
Båda låtarna gjorde han superbra. Och enligt min mening så gick rätt personer vidare om man tänker på de tre som ikväll intog scenen.

Något som känns extra gott i hjärtat idag är att jag vet att jag kommer få avnjuta finalen nästa vecka också sittandes hemma i soffan i sällskap med min älskade =)

Apropå min älskade är han inte riktigt "kry". Haft buksmärta sedan i torsdags. I fredags var han till farbror doktorn som sa att han inte kunde utesluta att det var blindtarmen som spökade. Doktorn skrev ut lite Omeprazol och sa att om han inte var bättre om två veckor skulle remiss skrivas till sjukhuset för koll. Blev lite förvånad över att man inte skickade in honom och kollade upp den lille "appen" direkt. Dock fick han med sig en akutremiss i fall det blir värre och vi behöver söka akut i helgen. Kan ärligt erkänna att jag är lite orolig att det är "appen" som spökar.
Sist älsk åt Omperazol blev han bra på dag 2 men ännu känner han inte en skillnad. Riktigt öm är han över maggen sin. Hoppas vi slipper åka in i helgen men samtidigt är står jag standby om det blir nödvändigt.

Nu ska jag nog sussa kudden snart. Trött i ögat.

Trevlig helg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0