Statistik

Det har den senaste månaden blivit riktigt roligt att gå in på bloggen och printa ner ett par rader. Anledningen är att helt plötsligt har det hittat hit en hel del personer. Kul =) Man blir mer inspirerad att skriva då.

Sen är det kul när man titt som tätt loggar in och ser att man har fått en kommentar och de tackar jag framförallt Maria för =) Själv är jag rätt dålig på att kommentera, men ibland läser man ett inlägg och känner fasen detta måste jag lämna ett avtryck vid.

Ikväll är de jobb som gäller, sen är jag ledig fram tills klockan 21 på julafton. Ser verkligen framemot julafton i år och det var längesedan. Ska fira med min älskling och hans familj. Känns kul att få spendera julafton på det sätt jag själv vill göra. Dan före dopparedan ska vi ta oss en tur till mor och lämna julklappar där och få oss en skinksmörgås. Juldagens eftermiddag (när jag vaknat) ska jag åka hem till farmor och spendera några timmar där.

Älskligen ligger här hemma på soffan bredvid. Kände sig inte riktigt 100 procentig idag så han valde att stanna hemma. Idag provade han dock att ta ett stolpiller Spasmofen och det verkar hjälpa någorlunda, kör till emellanåt säger han men grundsmärtan verkar i alla fall vara borta.

Älsklingen: "Den där tabletten fungera inge bra"
Jag: "Nehe, vaddå då?"
Ä: "Nej, de sved ju som bara den"
J: "Jaha, men gör de ont i magen då?"
Ä: "Nej, de gör de inte!
J: "Men då funkar den väl? Hellre lite sveda i röven än ont i magen väl?"
Ä: "Ja, det är ju sant..."

Kommentarer
Postat av: Maria

Hehehe, han kan ju prova att svälja dom annars!

2010-12-22 @ 20:10:42
URL: http://fyratjejerifamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0