Skit oxå!

Sitter hemma hos mor och ska alldeles strax åka och hämta henne för att sedan köra henne till Karlskoga lasarett och vara med när hon får svar på sin MR av ryggen. Hoppas att det inte är nåt allvarligt om de har sett något fel överhuvudtaget. Men varför vill dem ha dit henne så snabbt om de inte har sett något? Äsch ska inte oroa mig så jävla mycket. Hon har ju trots allt gått med problemen sedan -91. Men det har blivit värre och problemen kommer oftare.

Nyss fick jag besked om att älsklingen blivit skickad till akuten med.. Känns inte så jävla bra att vara så långt bort. Dock är de ju kanske inge större fel på han men har åker in med hösidig buksmärta och feber. Läkaren på VC skrev en remiss och skicka iväg honom. Hans infektionsprover hade stigit också sedan han var hos läkaren också förra veckan för samma sak. Kanske är en app trots allt som företagsläkaren trodde för snart tre veckor sedan men kändes inte att det var aktuellt att skicka in honom då utan gav han Omeprazol i stället som inte har hjälpt alls. Och igår vart buksmärtorna värre igen och han tempade upp till nästan 39 grader...

Hoppas besöket med mor går fort så jag kan slänga mig på en buss snabbt till Karlstad igen. Jävla skit att man valde att inte ta bilen hit känner jag just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0