Morsbesök

Imorgon kommer min kära mor på besök och hennes tanke är att komma hem till oss som jag har förstått det. Detta innebär att det måste städas rejält idag! Fy fasen va tråkigt! Men det får bli ett lite senare ont måste.

Ska snart bege mig in mot staden för att möta upp Sara. Lite julklappsshopping står på schemat. Tror faktiskt att jag har inhandlat de flesta julklappar redan. Dock skulle jag vilja ha nåt mer till min gubbe. Att jag får nåt av honom kanske inte är lika troligt, han gillar inte riktigt detta med julklappsshopping, eller paket shopping överhuvudtaget =P
Vet att han jättegärna vill ha en sak men frågan är om jag ska köpa de till honom eller inte. Han kanske får jättedåligt samvete om jag gör det. Men han skulle ju bli så glad =)
Annars tror jag vi ska kolla på klappar till Sara och Gubbens farföräldrar. Vi har en plan för dem i alla fall.

Nu börjar jag fundera på om jag glömt att handla till någon....
Mamma
- check
Pappa - check...dock lite ångest över denna klapp...
Brorsan - check..klockren julkapp enl mig =)
Syrran - check
Momo - check
Mofa - check
Farmor - check, ska kompletteras men jag vet med vad.
Benny - check
Karin - check
Sara -check
Magnus - check
Älsklingen -halvcheck?
Svärfar - check
"Farföräldrarna" - halvcheck

Har nog kommit ihåg alla som i år ska få klappar....

Gameface och kläder på sen är jag redo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0