Lördag idag

Idag kommer nog vara en dag i trötthetens tecken. Igår morse blev jag väckt kl 1130, jag somnade innan kl 23. Men å andra sidan var det nog mer än välbehövligt med tanke på torsdagen. Igår började jag bli trött redan runt 22-tiden. Drack dessutom lite mousserande vin så att jag blev trött är inte konstigt. Men när jag lade ner huvudet på kudden vid 24-tiden så blev jag über pigg men somnade till slut. Jag gick upp nu vid 10, har då bråkat med kudden, täcket och piggheten sedan halv 5. Det är inte okej. Ska slå in några sista julklappar idag och fundera på om jag är nöjd med det jag har att ge bort eller måste komplettera med något. Hoppas jag inte vill komplettera. Ha en trevlig lördag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0