Förkyld

Igår när jag åkte till jobbet hade min halsont från helgen försvunnit. Näsan rann lite men jag kände mig inte direkt förkyld. Men så klev jag innan för dörrarna på jobbet och det var som att trycka på en knapp. Blev gör tät i snoken.
Så jäkla töligt.
Nu är jag inte lika tät som igår på jobbet iaf. Undrar vad jobbet har för effekt på mig idag. Gissar att jag blev tät igen... Den torra luften är nog inte det bästa när en förkylning är på intågande.

Kvällspass idag och nattjobb imorgon sen är denna arbetsvecka slut.

Kommentarer
Postat av: Maria

Mögel, mögel, mögel.... Vi kommer må så jäkla bra from 2/2!

2010-12-07 @ 21:47:07
URL: http://fyratjejerifamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0