Dopparedan 2010

Snart dags att snygga till sig lite. Vid halv 12-12 ska vi inta älsklingens farföräldrars lägenhet. Där lär vi bli kvar många timmar. Kommer nog blir supermysigt tror jag. Älsklingens farmor ser fram emot detta när båda respektive följer med i år. När vi berätta för henne att jag skulle fira med dem i år tappa tanten hakan för att sedan fråga "äre sant?" och när hon fick ett jakande svar sken hon som en sol =)

Själv måste jag försöka planera in lite vila någon timme. Ska spendera kommande tre nätter på sjukan nämligen.

NU: hårblås, plattång attack mot håret. Sedan ska sminket attackera fejjan.

Kommentarer
Postat av: Maria

En stor God-Jul-kram till dig från mig!

2010-12-24 @ 12:36:43
URL: http://fyratjejerifamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0