Dag 23-Det här får mig att må bättre

Bara att veta att jag har människor runt mig som jag vet att jag kan prata med och att de lyssnar och kommer med goda råd när jag känner mig nere gör att jag mår bättre.

Att veta att mina nära och kära är friska och mår bra gör att också jag mår bättre.

Att vakna och veta att man har en jobb att gå till och en stadig inkomst ett bra tag framöver gör att jag mår bättre och ser mer möjligheter.

Thomas får mig att må bättre bara genom att ge mig en kram eller titta lite lurigt på mig.

Att umgås med nära och kära får mig att må bättre.

Vetskapen om att man är omtyckt och älskad gör att jag mår bättre.

Det får vara bra så tror jag bestämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0