Dag 2 - Min första kärlek

Detta är en lite svår uppgift faktiskt. Har fått tänka riktigt hårt på denna.

Men min första riktigt kärlek är nog ändå en kille vid namn Jörgen. Han och jag var tillsammans när jag gick i 5an på mellanstadiet.
Han var ett år äldre och han frågade chans på mig. Han va populär och jag var en grå liten mus som inte gjorde mer väsen av mig än nödvändigt. Klart man sa ja när han frågade chans.
Vi var tillsammans i flera veckor (och i omgångar). Vi gjorde allt tillsammans på rasterna. Skulle han spela innebandy skulle jag vara med, likaså som det var fotboll.
Varje kväll i veckan som UG var öppen så satt vi där i musikrummet och pussades och kramades. Så mysigt så =)

Han är nog den pojk som sårat mig mest också. När vi var på disco en gång i Boda så hade jag köpt en svart klänning (hans favoritfärg var svart), svarta örhängen osv. Vi satt på en tjockmadrass och mös eller dansade tryckare. Sen fråga han om han fick "hångla" med mig och jag blev lite generad och gick på toaletten.
När jag kommer tillbaka så sitter han och hånglar med min bästa kompis! Usch va de skar i mitt lilla unga hjärta då vill jag lova.

Det var min första kärlek de.

Kommentarer
Postat av: Maria

Grrr... dessa pojkar.

2010-12-08 @ 20:43:16
URL: http://fyratjejerifamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0