Dag 18-Min favoritfödelsedag

Tror att det var min 20e födelsedag som hittills varit den bästa av alla. Om man tänker på själva födelsedagen så var den kanske inte tipptopp för den spenderade jag mer eller mindre liggandes i smärtor efter en käkoperation.
Men veckan innan så drog jag ihop hela tjocka släkten och bjöd in dem hem till mig. Första gången på många år som båda delar av släkten firade en födelsedag tillsammans.

Jag lyxade till det ordentligt och bjöd på både mat och tårta. Maten bestod av bakade potatisar och hemmagjorda röror i överflöd. Till detta serverades även hembakat bröd. Gott och uppskattat. Om jag minns rätt så var det hemmagjord prinssesstårta till efterrätt. Skulle bli förvånad om det var något annat, det är ju trots allt min favorit.

Alla skrattade och hade trevligt tillsammans. Denna födelsedag gör mig lite varm i hjärtat när jag tänker på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0