Dag 16 – Min första kyss

Min första kyss, om man räknar den då det var tungor inblandade så var det med en kille vid namn Carl.
Carl och jag var tillsammans ett par veckor i åttan. Under tiden vi var tillsammans så var det inte så fysiska på nåt sätt. En puss tror jag var allt. Tror att alla press från kompisar som tjatade jämt gjorde att vi två rödtottar blev generade och struntade i varandra.

Men efter några månader när vi inte längre va tillsammans var vi ute tillsammans med gemensamma vänner. Jag och en killkompis satt utanför nuvarande Pekås i Kil på ett räcke och väntade på övriga i sällskapet. Carl kommer fram och bara slänger sig på mig och ger mig en rejäl kyss. Chockad blev jag men gött va de ;)


Detta var ett test att göra ett tidsinställt inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0