Aurora

Vissa mornar gillar jag verkligen att vakna när älsklingen beger sig till jobbet och hålla mig vaken efter det. På nåt sätt är det ganska mysigt att traska omkring här hemma när det fortfarande är mörkt och helt knäppttyst i huset. Idag gjorde jag så. Kolla ut genom fönstret när han åkte i väg efter han äntligen fått dörren att gå igen på bil********.
Efter en stund kröp jag tillbaka ner i sängen och öppnade boken Lyckans nyckel av Danielle Steel. Var bara några få kapitel kvar i boken. Ganska så händelserika sådana. Nu är boken slut och jag ikväll kan jag äntligen öppna den lånade boken.

Idag är det kvällsjobb gäller. Först ska jag sällskapa med Sara på stan en stund. Tänkte köpa med en riktigt god sallad från MaChe också. Tror det blir avokado, soltorkade tomater och fetaost som tillbehör idag också. Den var så jäkla god sist så man måste köra på ett vinnande koncept =)

Tror blogg.se krånglar lite med mig. Har flera gånger råkat ut för att inlägg som jag skrivit och valt att publicera inte publiceras. Är lite irriterande.

Sitter och funderar på om jag ska locka håret idag med locktången jag införskaffade igår eller om jag ska dra plattången från älskligen ingenom håret. Det märks.

vitam vivere

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0