9/12-10

Natten gick fort tackvare flitigt användande av den lilla röda knappen. Man önskar ju dock att de sjuka ska sova istället för att ligga vakna men det är ju inte mycket att göra åt.
Klockan åtta låg jag hemma i sängen i alla fall. Tog nog inte många minuter innan jag slockande. Klockan tolv ringde alarmet, kostade på mig två snooze innan jag slängde iväg ett mess till Mia och sedan masa in mig i duschen.
Hade med mobilen in på badrummet med ytterligare ett alarm igång i fall man skulle somna i duschen. Man kände sig ju inte direkt pigg och alert då så man vet ju aldrig =)

Vid två tiden var jag i alla fall tillbaka på jobbet och slog ner rompa på en stol och lyssnade på en intressant utbildning om diabetes och ketoacidoser i ca 1,5 timme. Efter detta satte Mia och jag mig och la lite schema. Är svårt att få ihop tiden att räcka till på jobbet ibland att göra det.

Väl hemma så slappa jag lite i soffan en stund. Sedan la sig gubben och vila och jag mitt dumhuvud trodde att jag skulle kunna ligga och läsa bredvid honom utan att somna. Jo tjenare! Två timmar sömn senare och klockan va nästan tio. Det blev sen middag idag.

Nu grunnar jag över hur jag ska kunna sova i natt. Men förhoppningsvis går de bra annars blir de en lååååång natt!

See you

Kommentarer
Postat av: Jackthale

Lovely site keep it i will be back that you.

2012-06-27 @ 12:59:12
URL: http://jackthale.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0