Wallander

Denna helgen har varit riktigt underbar!
Kan inte riktigt sätta fingret på det men den har varit toppen.
I lördags kände jag mig nykär hela dagen =)
Det är helt otroligt att man känner så efter snart 2 år tillsammans.

Igår spenderade vi de sista vakna timmarna tillsammans
framför tvn.
Hade hyrt nyaste Wallander.
Jag och min darling gillar Wallander.
Svärfar fnyser åt Wallander.
Vilket gör att vi får sitta i lugn och ro och bara njuta
av varandras sällskap.
Jag giller´t!

Igår va det som vanligt på söndagskvällar.
Darling har jobbångest och vill INTE sova.
Detta leder till att han härjar med mig.
Men till skillnad från andra gånger så bara log jag
och mådde gott av hans påhitt i stället för att blir mer eller mindre
hysteriskt galen =)

Idag vaknade jag pigg och utvilad när klockan ringde
vid 10-tiden.
Dessutom vaknade jag med ett leende på läpparna =)
Det händer inte ofta.
Mår så jäkla bra just nu så är det bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0