TVÅ ÅR <3

Lördagen började med dagpasset på sjukan.
FLexade hem lite tidigare och begav mig direkt till g:a flygfältet.
Där var det lite racing och bilutställning.
Trevligt som bara den.
Solen sken och vädret var gött.
Tur att de blåste lite annars hade man nog
smält bort.

Crusing från g:a flygfältet till fordonstvätten för fotografering.
Efter fotograferingen blev de middag.
Inte den typen av middag jag tänkt mig.
Inte som T tänkt sig heller skulle jag tro.
Det var vid och ca 10 till från KDR.
Min tanke var mer en mysmiddag på tu man hand.
Jaja det kommer väl fler tillfällen.

Igår var det 2 år sedan jag och T  blev VI =)
Tyvärr inget firande av det.
Jag jobbade kvällen och när jag kom hem
lockade mest bara sängen.
(middagen skulle varit firandet).

Inatt väntar jobb igen.
4 pass kvar innan 2 veckor semester =)=)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0