Slitsamt

Idag var första riktigt semesterdagen. Känns riktigt gött att veta att man inte behöver gå och jobba för att få pengar utan man får dem ändå. Men jag är lite av en rastlös själ och längtar faktiskt efter att jobba ;)
Men jag kommer nog in i semesterlunken snart jag med. Har i alla fall unnat mig en lång sovmorgon idag. Vaknade vid 11-tiden av en smäll. Vettåfan va gubben å far hans höll på med i köket när jag kom. Men jag vet i alla fall att jag har sovit igenom när de plocka bort taket från friggeboden som är precis utanför mitt sovrum =P

Blev lite rastlös efter en stund å tänkte åka och handla. Men då ringde precis Sara å meddela att hon skulle ringa mig när hon sluta så jag fick snällt vänta kvar hemma ett par timmar till.
Mötte upp Sara vid hennes jobb sedan bar det av till Stuvbutiken. Kollade på golvet de ska ha i huset. Slutade dessutom med att jag blev kreditkund hos Stuvbutiken och fixade med golvet hem till deras hus. Min bil blev toklåg och Sara va nervös att min bil skulle gå sönder =P Det gick bra =)

Nu väntar jag på att gubben ska göra klart ute med däck å fälgar så ska vi åka och storhandla.
Få se vad morgon dagen bjuder på =) Nästa tisdag ska jag i alla fall åka till Ullared =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0