Skit natt!

Jobbade natt mellan måndag och tisdag. Ställde klockan på 13 när jag kom hem och tänkte de borde inte va nå problem att komma upp då. Tji fick jag! Vaknade 1548! Jävla skit tänkte jag då men men när de väl var gjort kunde man inte göra de ogjort.

MEN detta resulterade i en jävla skitnatt idag. Var trött när jag lade mig vid 23-tiden men sova har de inte blivit mycket av i natt. Vaknat flera gånger i timmen. Så när gubben gick upp vid tio i 7 så sket jag i att plåga mig och gick upp.

Idag blir det en tur till ÖoB med sötaste S =)

Kommentarer
Postat av: K

LINDA!!! Vilken fin blogg du har! Wihii! TACK för gottigt recept, låter supernajs. Skall testa i helgen...hoho. Jobbar tredje natten i natt. Zzz. Kramar från Nitsrek

2010-08-12 @ 19:28:38
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0