Lång ledig

Min långledighet avslutas imorgon. För en vecka sedan klev jag av ett nattpass och sedan dess har jag varit ledig. Jag mitt pucko trodde jag skulle få det långtråkigt och jäkligt men icke sa nicke.

Fredag
*Var och handlade present till min pojkväns syster som fyllde år i söndags.
*Fick agera taxi till pojkvännens farmor och farfar då farfar blivit sjuk och var i behov av läkarundersökning.
*Hem fixa middag och snosa lite på gubben.

Lördag
*Blev lurad in till stan för att umgås med farmor och faster.
*Vandrade runt i butiker och letade kläder till farmor.
*Lunch på italiensk restaurang.
*Mamma slöt upp. Sedan körde jag henne på en dejt.
*Pizza hemma med familjen och Såfie.
*Spela Mario Kart och nåt annat konstigt spel på Wii med SÅfie å gubben.

Söndag
*LEDIG

Måndag
*Lönesamtal på jobbet
*Lunch med M
*Bergviks shopping med pojkvännens syster
*Hem och matlagning som vanligt...

Tisdag
*Morgon promme (går upp 0715 för att prommenera)
*Spenderade en heldag med min farmor... tänker inte säga mer än tålamodsprövande.....

Onsdag
*Morgonpromme (kl0715)
*Shopping på stan med pojkvännens syrra.
*Lunch på Bergvik
*Upphämtad av gubben och sedan matlagning.

Torsdag
*Börja en detox kur
*Morgonpromme (0715)
*Varit och hjälpt mormor handla
*Lånat mormors symaskin och sytt om gardiner som nu används för att dölja hålet efter diskmaskinen.
*Matlagning.


Dagarna har varit hektiska men imorgon blir det jobb (det innebär nog att det blir hektiskt då med).
Förstår dock vilken hjärnhalva det är fel på med tanke på att jag går upp runt 7 när jag är ledig....

See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0