Ajabaja

Usch va dåligt de har blivit med bloggande igen...
Har suttit vid datorn flera gånger å tänkt nu ska jag skriva. Men sen har jag inte tyckt att jag har haft något att förmedla om världen.

Nu är jag här iaf. Har lång ledigt från jobbet vilket känns skönt. Har varit mkt turbyten senaste tiden så mina återhämtningsperioder har blivit rubbade och jag har känt mig ständigt sliten.
På kvällarna hemma när jag haft inspirationen har jag pysslat med julklappar till mina nära och kära släktingar, iaf den kvinnliga delen. Nu är jag någorlunda färdig. Några av kvinnorna ska få tvådelade julklappar men jag har iaf gjort klart den första delen till alla och den är den som tar längst tid. Nu är jag oxå jättesugen på att dra igång å pyssla lite men jag har bara en sak kvar av en viktigt detalj och därför vill jag inte. För om jag börjar kommer jag få klart ett och sedan vill jag fortsätta men kommer inte kunna detta och därmed lämna halvfärdiga objekt och det tycker jag inte om.
Anledningen till att jag itne vill skriva ut vad jag saknar är att om någon kvinnlig släkting skulle läsa detta skulle denna kunna komma på vad det är för nåt å det är itne roligt...

Nej social med pojken och hans syster igen nu.
Ikväll blir de jobb på Bunkern. Temat för kvällen är Sago.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0