Mer godisbak

Dagen började ganska sent idag som vanligt när jag är ledig. Vaknade vid halv 12 tiden och ryggen var helt slut. Inte så konstigt när man såg hur jag misshandlat kudden i natt.
Snabb dusch vart det. Sedan en tur till ett köpcentrum för att fixa lite klappar. Fick med mig gubben också som är i stort behov av att handla klappar men han hade noll lust när vi kom hem. Så vi var väl hemma efter ca 1,5 timme igen.
Hemma käkade vi pizza. Gottit.
Sen drog jag igång lite mer julgodis bak. Blev sugen på att göra Mozartkulor så det fick det bli. Sen gjorde jag en ny sats med hemmasnickers oxå. De va gjorde förra veckan börjar tryta.
Gubbens farfar kom idag då han skulle ut å handla med svärfar och han gillade kulorna. Imorgon ska jag ta med mig ett gäng till dem när jag å gubbens syster ska förbereda julmaten. Farmora har varit lite dålig så de behöver lite stöttning.

Nu ska jag fortsätta kolla på Trauma på tv3. Verkar bättre denna veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0