Kass

Jag har verkligen varit kass på att blogga länge nu men det finns inte så mkt intressant att skriva om då jag mest bara jobbar och sover känns det som.

Idag jobbade på förmiddagen flexade hem redan klockan 1353, det är sällan man har den lyxen. Men jag gick emellan å det var inte så mkt för mig att göra. Väl hemma prata jag väl lite med gubben en stund innan han åkte iväg och jag lade mig för att vila, vaknade 3 timmar senare. Undrar hur den här nattens sömn blir. Känns dock som jag skulle kunna lägga mig nu och sova till morgonen utan problem.

Har hunnit slå in julklappar oxå  som har legat och väntat väldigt länge på att bli inslaga. En anledning att de blev sent inslaga är iofs att jag beställde saker från nätet som jag skulle komplettera med. Paket fick sig en jäkla resa innan det nådde fram. Från Jämtland, till grannen här hemma som skickade det till en tjej i Göteborg och sedan vidare till mig. Tur att man handlade av en vettig person som jagade rätt paketet åt mig och såg till att det hamnade hemma hos mig till slut. Adressändringen har inte gått så smidigt.
Bor ju hemma hos gubben och hans pappa på heltid numera. Tur är väl det nu när jag inte fått förlängt på jobbet utan får gå på timmar istället men men förhoppningsvis får man månadschema igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0