Vill så gärna!

Idag har det stått brandutbildning på schemat. Räddat brinnade docka med hjälp av brandfilt, släckt ett brinnade vattenkar fyllt av gasol med hjälp av pulversläckare, räddat en "patient" ur ett brinnande patientrum.
Mycket lärorikt och roligt har det varit.

Efter utbildningen blev det lunch på stan med söta Sara och sedan lite shopping. Dock var jag inte helt hundra. Redan på utbildningen när vi bytte om inför övningar blev jag yr. Sedan släppte det. Men väl inne i stan så blev det bara värre och värre. Kändes mig liksom sjösjuk eller som jag fått i mig lite för mycket alkohol.
När det hållit i sig i 4 timmar var det inte roligt längre. Ringde vårdcentralen och fick komma till doktorn.
Hann hem och vila emellanåt en stund på Saras soffa och då släppte yrseln...
Allt farbror doktorn undersökte såg bra ut. Ingen blodbrist, ingen ortostatism. Ortostatism kändes inte troligt med tanke på att yrsel alltid kommer när jag stått upp ett tag.
Gott att de inte hitta nå konstigt men olustigt att va yrslig under längre tid mot vad jag brukar.
Förmodligen beror yrseln på förkylningen.

Här kommer mitt dilemma! Vill såååååå gärna åka till gymmet imorgon efter utbildningen med jobbet. Men törs man det när man blir så yr av att bara gå på stan? När man nästan få sätta sig på HM för man tror man ska trilla i golvet?
Känner att jag inte borde men fan va de tar emot....

Vila veckan ut och ta igen det nästa vecka?? GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Kommentarer
Postat av: Maria

Har du gjort det uppenbara - druckit tillräckligt när det plötsligt blev varm?

Krya på dig <3

2011-05-12 @ 07:51:09
URL: http://fyratjejerifamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0