Underbara fredagskväll!

Gött att sova ett par timmar på fredagseftermiddagen och kvällen. Men är lika trött nu som jag var innan. Att göra ett dagpass efter 4 timmar nattsömn är inget att rekommendera. Man mår inge vidare när man kommer hem då vill jag lova. Nattjobb förstör min sömn. Somna innan kl 23 eller inte alls typ. Så är det ett par dagar efter avvakning.
Detta får mig att längta, verkligen längta till de där (JÄVLA) nätterna schemagruppen lade till på mitt schema. Två nätter på raken, vaka av på tisdag och upp och vara på jobbet kvart i 7 på onsdagen. Det är väl bara att le och tacksamt ta emot. Misstänker att när jag börjar min semester veckan efter så kommer jag vara ett vrak. Men det är ju kul att det sabbar en vecka av tre möjliga.

Usch så grinit det blev. Jag har ju lagt in nätter själv också men jag har ju lagt mig ledig 3-4 dagar efter jag har vakat av också just för jag vet hur knäpp jag kan bli.

Nu borde jag blåsa håret. Smörja torra fejset. Men jag har inte orken. Men MÅSTE. Älsklingen kommer nog och hämtar mig när som helst gissar jag. Spark i röven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0