Omotiverad

Har varit på instruktionspass med en PT på KMTI nu. Gud så omotiverad jag kände mig. När vi gått igenom de övningar han satt upp för mig så fråga han om jag skulle fortsätta och gå ett varv. Svaret blev nej. Körde ett pass igår och han sa ju själv att man inte ska styrketräna varje dag utan en dags vila emellan. Idag tar jag fasta på detta.

Nattjobb står på schemat idag och imorgon. I för första natten blir jag alltid en annan människa. Har inget emot att jobba nätter men jag blir knäpp i kroppen... Hela dagen går ut på att ladda inför att sova middag så jag orkar med natten. Dvs jag intar ett zombieläge från det jag vaknar tills det jag går och lägger mig igen. Omotiverad zombie.

Nu sitter jag och väntar på att posten ska ringa på dörren och lämna gubbens nya däck så jag sedan kan hoppa in i duschen och tvätta bort gymsvetten.

Oj va lång tid de har tagit att skriva detta... Hoppar runt på olika internetsidor samtidigt...
Snälla postbussen kom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0