Food

Idag startade jobbdagen lite annorlunda kan man minst säga. Men det är gött när saker löser sig på bästa möjliga sätt tillslut.

Talat med dsk på vårdcentralen idag om min stickiga mage. Om den fortfarande känns av imorgon ska jag få träffa farbror doktorn. Nästan så jag funderar på att säga att den gör ont bara för att.
Dsk ska i alla fall ringa mig i imorgon bitti och höra sig för om mitt mående. Chefen har lovat att vi ska lösa så jag kan komma i från jobbet på ett eller annat sätt om jag ska åka till doktorn. Tanken är ju att jag ska vara socialtant och då är det ju inga problem men det kan ju bli krångligt om någon blir sjuk å jag måste ta grupp. Men chefen har sagt att vi löser det imorgon om det skulle inträffa.

Provade på en ny maträtt idag. Enchiladas gjorda med grillad kyckling och chilikeso. Inte riktigt min smak. Tror att jag fick tag på fel chilikeso också. Denna var rökig som bara den. Tog över hela smaken. Älsklingen åt upp två stycken och sa att det var gott. När jag fråga hur många han ville ha i matlådan så ville han inte några mer. Så gott hade det inte varit =P

Idag fick min mor en blombukett levererad till dörren. Nåt måste man ju fixa till henne när det varit mors dag och allt. Alltid lika kul att göra någon glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0