Ex

Detta med ex. Jag har ett sådant i bagaget. En jag var i lag med i ca 1,5 års tid. Ett distansförhållande under tiden jag pluggade.

Jag har funderat på en sak mycket idag. Vi är vänner på fejjan och jag har inte haft några planer på att ta bort han. Vi kan prata med varandra, no hard feeling...längre. Men idag har jag irriterat mig.
Började när jag köpte ajfånen. Han kommenterar min status om att jag gjort detta med ordet "Besviken". Då var jag irriterad länge! Varför? Vad har han med det att göra? Om han kände så, varför han nu var tvungen att bry sig i det, kunde han inte hållit det för sig själv eller?

I natt gjorde jag nån status om att jag hatar att frysa. Han kommenterar då "Sen när". Vilket gjorde att jag återigen gick i atomer. Jag har alltid varit en fröslort! Det var inget som uppstod för då det tog slut mellan oss. Satt å huttra på den tiden vi var i lag med. Påpekade ofta att jag frös.

Inget att irritera sig på egentligen men det är så onödig kommentarer gör mig galen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0