Utmattad

En a-tur är avverkad. God nattsömn till trots blir man ganska trött och utmattad. Ett träningspass direkt efter avslutat jobbpass gör inte saken bättre.

Idag bestämde vi oss för att äta sallad eller wok. Jag handla grejer till wok och gick och fundera i affären och plötsligt såg jag taco hyllan. Gud va sugen jag blev på det. Handla med grejer till det också. Dagens wok dissades till förmånen till den underskattade maträtten tacos. GUD så gött det är!

Har inte så mycket att förtälja. Ska sova imorgon har jag tänkt, gissar att jag vaknar senast halv 9 det verkar ju vara nya sovmorgonstiden. Orkar ju knappt sova till 10 fast jag jobbat till 2 på natten och slocknar först runt 3 tiden. Är detta ett ålderdomstecken???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0