Rumpchock

Igår när vi kom hem från Bug Run så packade vi ur bilen. Bifriade mig själv från kissnödigheten. Sen när jag fixat att jag behövde göra då direkt när vi kom hem slår jag mig ner på köksstolen var på jag känner att nåt händer med byxorna. Mina goaste jeansbyxor i strechmaterial som jag gått och töjt ut i ca 2,5 dygn SPRACK!
Jag är fortfarande förtvivlad. Har inte använt brallorna många gånger och jag tog dem direkt från tvättstrecket i fredags innan vi åkte, det var första gången de blivit tvättade. Sen eftersom vädret har varit kallt där nere har jag ju haft dem på mig konstant (bortsett nattetid). Jag är i sorg...






Alla känsliga läsare blundar nu och scrollar förbi nedanstående bild....






Kommentarer
Postat av: Maria

Se det positivt, nu får du shoppa!

2011-06-16 @ 20:51:47
URL: http://fyratjejerifamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0