Rastlös

Var rastlös redan när jag slog upp ögonen. Jag har lite svårt ibland för oplanerade dagar helt enkelt. Skulle ha spenderat lite tid med en kompis idag men hon hade missat att hon skulle jobba så det sket sig. Antagligen därför jag är mer rastlös.

Sitter och funderar på vad jag ska hitta på. En tur in till stan lockar lite granna faktiskt. Är i behov av ett par nya jobbar skor och ilägg till träningsskorna. Ingen höjdare men ont i skenbenen och hålfoten. Måste få bättre stöd.
Men det är lite tråkigt att gå på stan själv...

Tvätthögen lämnar inte badrummet. Tanken var att tvätta handdukar idag men jag kan lika gärna gör det imorgon för imorgon kommer jag gå på sparlåga innan jag ska eftermiddagssova inför nattjobbet.

Man kanske skulle åka till stan i alla fall?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0