Omstart

Idag var jag uppe med tuppen och åkte snabb till gymmet. Första gången på ungefär 1,5 vecka. Har valt att ta det lite lugnt när magen har varit ond mot mig. Men magen känns nu bättre så det finns inga ursäkter.

Oh va gött det var att få träna. Gött att köra slut på musklerna i armarna framförallt! De känns lite som spaghetti just nu. "Djävulsövningen" (min egna benämning) klarade jag galat! Och inte nog med det jag hade vikt på! Har fuskat och kört viktlöst men jag har fan inte orkat annars. Men idag orkade jag =)

Nu är jag duschad, disken diskad, kläderna i rummet sorterade och tvättmaskinen går för fullt. Effektiv har jag varit enligt mig själv i alla fall. Handla har jag hunnit också.

NU: helt slut
SEN: kvällsjobb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0