I survived!

Det är gött när man ska prata inför folk att man är sista punkten på deras dag. Folket är då trötta och rätt ointresserade, framförallt en fredagseftermiddag när klockan är 1500. Jag var lika så. Min plan idag var ju trots allt att flexa hem någon gång mellan 14 och 1430. Men men det blir inte alltid som man tänkt sig.

Vad skönt det vore att kunna säga att nu är det ledig helg men icke sa nicke. 17-02 återfinns jag på jobbet hela helgen. Nästa helg återfinns jag också på jobbet. Då har jag gjort skiftbyte med en kollega så helt plötsligt gör jag 4 kvällsturer på raken, tänkte mig inte riktigt för helt enkelt. Men kollegan slipper skaffa barnvakt och mig spelar det egentligen ingen roll dessutom gillar jag att ha sovmorgon ;)

Har legat i sängen en stund nu och lyssnat på mig snusande sambo samtidigt som regnet smattrat mot rutan. Mysigt! Kanske skulle krypa tillbaka...eller väcka honom..

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, då ses vi ikväll, jag gör också min andra helg i följd, men frivilligt, var så mycket planerat alla andra helger så vad gör man?

2011-06-18 @ 07:57:18
URL: http://fyratjejerifamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0