Headache

Har skum huvudvärk. Vill nog egentligen inte ens kalla det för huvudvärk då jag inte har ont hela tiden utan det kommer bara när jag böjer mig framåt. Då spränger skallen så det känns som att öga ska ploppa ur, ju längre jag är framåtböjd desto värre blir det.

Nu tänker alla "men för fan böj dej inte framåt då". Så tänker jag också. Men jag har lite guldfiskminne när det gäller sånt här. Sen glömmer jag bort mig när jag gör nåt annat så ska jag plocka upp nåt från golvet eller nåt liknade.
Sen måste man ju prova om det gått över eller inte emellanåt ;)

Kanske är bihålorna som spökar vad vet jag..

Kommentarer
Postat av: Veronica

Tack!

2011-06-16 @ 07:33:54
URL: http://mizzv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0