Blåsigt

Synd att de blåser så ute. Efter ha besökt morfar tillsammans med mamma och hennes Ö var jag in en snabbis på Bergvik. Väl hemma tänkte jag "Gud va gött att slå ner arslet i solstolen och sitta där o götta sig en stund".
Men det blåser ju så. Hittade en plats med någorlunda lä. Men efter en halvtimme så hade blåsten hittat dit också och då gav jag upp.

Har varit gött att ha en ledig dag idag. Även om jag på sätt och vis varit ledig i 1,5 dagar innan. Men de dagarna har jag ju spenderat med doktorer klämmandes på magen alternativt sittande/liggandes på en bår på akuten och vänta på doktorer eller blivit pöntad av sjuksköterskor och undersköterskor som skulle ta blodprover.

Undrar sa flundran om jag ska ta och göra lite Club sandwiches till kvällsmat här om nån timme... Det innebär att jag måste åka och handla... Jobbigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0