17/7-11 söndag

Riktigt trist väder idag men vad gör väl det när man är seg och senare ska jobba natt. 52 timmar arbetstid kvar innan det blir semester...

Har vart en riktigt slö dag idag. Var till Bergvik och shoppade en liten stund. Älskligen ville ha ny huvtröja. Två införskaffades och gubben är nu nöjd =) Duktig på att shoppa bra grejer jag ;)
Han skulle varit med egentligen men att tvätta fälgar va roligare tydligen.

Nu väntar han (och delvis jag) på att det ska komma en kille och köpa hans "vinterbil"/"slit och släng bil". För dryga två timmar sedan ringde killen och sa nu åker jag. 10 mil... 2 timmar? Kör fel?

Powernap inför nattjobbet är avklarat nu är det bara att vänta på att klockan ska gå eller vad man ska säga. Inte för att jag vill åka och jobba men det brukar ordna sig bara jag kommer iväg. Ju mer timmar jag betar av desto närmre en efterlängtad semester =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0