Krångel

Tydligen bråkar blogg.se med mig igen och vill inte publicera mina inlägg, men men ingen som går miste om nåt.

Har nu avklarat två arbetspass. "Skröt" igår kväll på jobbet om att jag nu senaste två månaderna somnat som en stock efter ett kvällspass och därmed är fräschare på följade dagpass. Skulle aldrig ha gjort detta. Fick sota för det i natt. Först svårt att somna och sedan sov jag som en jävla kratta. Usch va trött jag blir. Var så lycklig att en ond cirkel va bruten och trodde det skulle hålla sig så. Jaja, kanske va en gångsgrej. Märks natt mellan lördag och söndag.

Har hunnit med och fira min goa mormor på 72 år dagen. Lämnade över en vårbukett som gjorde henne glad. Känns kanske lite långt borta med våren med tanke på dagens skitväder. Men så länge mormor är nöjd är jag nöjd.

Igår fyllde min morbror år också men jag missade att ringa honom samt lämna kort i hans brevlåda. Fick för bråttom till jobbet helt enkelt. Han ska få nåt fint till helgen eller om jag åker till honom en snabbis imorgon om jag hinner.

Ska nog duscha snart och sedan krypa te kojs. Sååååå trött!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ledsen men det var nog mer engångsgrej att du sov gott mellan kväll/dag passen....

Det fungerar inte! Men jag har börjat vänja mig nu efter 18 år med vårdtider...

2011-02-11 @ 08:09:04
URL: http://fyratjejerifamiljen.blogg.se/
Postat av: Linda

Äh jag hoppas på återkommande god nattsömn... Har ju sovit så gott mellan C-A de senaste månaderna..

2011-02-11 @ 20:17:45
URL: http://mylifemymove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0