HELG

Gud så underbart att det äntligen är helg igen. En ledig helg givetvis annars kan det ju kvitta =)
Skymtade också en sak som gjorde mig ännu lyckligare när jag gick förbi kalendern i köket. Jag är ledig ända tills onsdag! Hur underbart är inte det då?

Nu gäller det bara att jag underhåller mig själv för annars kommer jag få krupp på att vara ledig. Det har sin charm att vara ledig på veckorna men det är tråkigt också när man är "själv" om att vara det.

Väntar nu på att gubben ska bli frisläppt från jobbet så helgmyset kan börja. Ska börja förbereda maten, pastasallad m bacon står på menyn idag. Smarrigt.

Kommentarer
Postat av: Maria

Enjoy!

2011-02-05 @ 15:40:38
URL: http://fyratjejerifamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0