Avslappnad

Känner mig gött avslappnad fortfarande i kroppen. Kommer nog inte ha några problem att somna om en liten stund. Dock funderar jag över hur det kommer gå att jobba imorgon. Smärtan bak i nacken blir bara värre och värre. Får verkligen hoppas att det släpper inför imorgon, i alla fall en aning.

Här hemma utbröt ett mindre helvete vid 21-tiden när jag tänkte kolla på Desperat. Allt gick åt skogen. Älsklingen är verkligen HELT utkörd. Han var hungrig men kunde inte säga vad han ville ha så jag slängde ihop lite snabbkäk. Under tiden han få ett utbrott utan dess like när en sak gick emot honom. Han gapa och skrek ena stunden och nästa satt han och stor grät. En sak som var bra med det hela var att hans pappa nog fatta va jobbigt han har det just nu.

Nu är friden åter i alla fall. Älsklingen och hans pappa sitter och småskrattar tillsammans och tittar på Top Gear tillsammans medans jag njuter av att han är på rätt spår igen. Han kommer säkerligen vara lika slutkörd imorgon. Någonting säger mig att älsklingen är i behov av semester/paus från sitt jobb. Eller helst ett nytt jobb där han trivs och kommer hem ifrån glad som en lärka.

God natt alla

Kommentarer
Postat av: Maria

Att bli mentalt knäpp när jobbet inte funkar känner jag igen. Tror alldeles bestämt att det hände mig feb-mars... Hoppas de kan reda ut hans arbetsmiljö - så där kan han ju inte ha det!

2011-04-29 @ 08:26:44
URL: http://fyratjejerifamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0