Åtta veckor

Idag har jag haft en riktigt pissig dag på jobbet. Har egentligen haft fina patienter. Men jag har vart på pissigt humör av och till. Och givetvis när jag ska rapportera och gå hem så kör det ihop sig. Rapporten blir avbruten gånger flera. Tvingas ringa anhörgia. Anhöriga ringer. Doktorn kommer in och börjar ronda när jag sitter i telefon och helt plötsligt blir man bortkörd från datorn. Hux flux va kl 1615. Jävla skit.

Åkte hem och drog täcket över huvudet i en timme. Känns lite bättre nu.

Var och hämta ett ytterst efterlängtat paket nyss. Usch så besviken jag blev. Hade köpt en var sin Ziperall (OnePiece bara annat märke) till mig och älsklingen. Materialet är inte alls roligt. Storleken är knas. Nej, har nog bestämt mig för att skicka tillbaka dem innan fakturan kommer. Shit trist i vilket fall.

Men åter till rubriken. Snusfri sedan 8 veckor tillbaka idag =)

Kommentarer
Postat av: K

Har du snusat, Linda? Hm. Visste jag det?

2011-04-27 @ 21:36:47
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0