Oförskämt tidigt

Känns helt fel att gå upp kl 7 när man är ledig och det inte finns ej jävla anledning till att gå upp.
Vaknade av älsklingens väckarklocka. Sen kunde jag inte somna om. Tror det beror på blåsorna som invaderat min mun. Är så jävla trött på denna skiten. Ont som fan gör det oxå.

Jaja snart ger de väl med sig och man orkar somna om när man vaknat och är torr i hela munnen så blåsorna liksom klistras mot tänderna. Det gör ont. Nej nu släpper vi blåsorna.

Idag ska jag hjälpa sötar S och måla. Så hoppas verkligen att spacklet har torkat så "fixaren" hunnit slipa det. Sen ska huset få tapeter oxå. Kul för S och M att huset tar form mer och mera =) Kul för mig med som varit med och sett det från början.

Undrar om man ska kosta på sig en kopp kaffe....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0