Dag 19 – Detta ångrar jag

Oj nu är jag sent ute igen. Men på självaste dopparedagen så var det inte riktigt tid till detta och jobbet höll mig sysselsatt från det jag kom till halv 2 tiden.

Efter en stunds funderande här framför datorn så kommer jag på en sak som jag tänker tillbaka på ibland och känner "fan varför gjorde jag så för?". Det handlar om min första lägenhet. En liten etta på 38 kvm. Hur mysig som helst och skaplig planlösning.
Min dåvarande övertalade mig till att sälja denna och flytta in till Karlstad. Vilket jag gjorde, han fick mig att tro att det var mitt eget beslut men det har jag insett för längesedan att så var inte fallet. Men men gjort är gjort. Lägenheten är såld sedan lång tid tillbaka till en äldre herre som har satt upp en stor fet parabol på den fina balkongen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0