Jobbskor

Blev att en tur in till staden tillslut. Nya jobbsandaler är inhandlade. Hoppas verkligen att det är så bra som mannen i affären sa. Han studerade min gång och slängde sedan på en sandal på min fot som ska stödja upp den åt mig.
Kändes riktigt bra på foten så jag hoppas på att den blir toppen.
Han såg även att jag skulle införskaffa mig ett par hålfotsinlägg. Så nu får jag lov att besöka honom när det är dags för nya löpar/träningskor. Men jag väntar nog ett tag men funkar det inte med inläggen får han så gärna hjälpa mig. Ömmande hålfötter och smärta i skenen när man tar en tur på löpbanet är inte optimalt. Säkerligen därför knäa krånglar igen också.

En positiv sak med ömmande hålfötter är att jag lyckats få mannen i mitt liv att lova mig fotmassage =) En fin pöjk de ;)

Nu kollar jag på "Huset vid sjön".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0