Känner mig skyldig

Idag insåg jag att vi imorgon ska vara 6 sjuksköterskor samt 5 undersköterskor på dagen. Varför ska jag då jobba tänkte jag. 29 timmar på flexen. Efter mycket turer fram och tillbaka bestämde jag mig för att vara flexledig. Mina kollegor höll med om att jag skulle passa på när tiden fanns.
Dock får jag lite dåligt samvete när jag inte talat med the big boss. Får se om hon ringer och ger mig en omgång imorgon eller inte. Hoppas att det inte blir massjukdom också för då är det bara att masa sig upp och knalla till jobbet.

Känner mig lite skyldig nu som sagt. Egentligen ska jag ju inte göra nåt vettigt men jag känner bara att jag kan va värd den extra ledigheten nu när jag ska jobba 5 dagar i streck över påsk. DUMMA DUMMA ÅNGEST!

Nu blir det sängbädding och sedan nedkryning...

Kommentarer
Postat av: Maria

Hohoho, du där, aldrig ångest för tid hemma ist för på jobbet!

2011-04-20 @ 20:20:49
URL: http://fyratjejerifamiljen.blogg.se/
Postat av: Maria

Hohoho, du där, aldrig ångest för tid hemma ist för på jobbet!

2011-04-20 @ 20:20:50
URL: http://fyratjejerifamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0