Flexibilitet

Efter en natt men alldeles för lite sömn så borde jag har väntat mig en "schemaändring" när jag kom till jobbet. Kände på mig det redan igår kväll när jag lade mig. Kanske därför jag sovit oroligt.
Fick i vilket fall vara "syrra" i stället för "socialtant". Mitt humör var inte på topp kan jag säga. Trött å jävlig.
Redan på rapporten kände jag att det skulle braka åt helvete. Antibiotika på massa konstiga tider och vårdplanering. Hade en viktigt sak i timmen att göra fram till kl 12. Någonstans där skulle jag också ronda. 

När klockan var 12 drog jag en djup pust och kände "Gud vad smidigt detta gått trots allt". Dagen var bra. En mindre dust höll på att få mig på fall totalt men mat i magen och jag kom tillbaka snabbt.

Hemma har jag en riktigt sjukling. Febrig och tjock i halsen. Panodil, Ipren och Bafucin har sköterskan ordinerat i nuläget :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0