Beach 2012?

Efter en dag på slottet begav jag mig till det ställe som ska bli mitt "tredje" hem nämligen KMTI.
Införskaffade ett medlemskort. Snöra på mig de lånade träningskorna. Kastades in i ett rum med min kompis och hennes "PT".
Detta med utfall men 4 kg extra tyngd och en sträcka på ca 10 m enkel väg. Det tar styggt på bena vill jag lova!
Sträckte mig lite lätt. Men skam den som ger sig. Stående utfall x 12. Benböj på ett ben x 12 (enda utan tyngd). "Ner i 90 grader" x 12 samt samma övning igen men med tyngd ovanför huvudet som ska ner och mellan benen och upp igen x 10. Detta tycker PT vi ska upprepa 3 ggr. Död åt min ben.
Det var min uppvärmning det. FY FAN!
Sen körde vi lite mage, rygg och armar i gymmet innan vi avsluta med 10 min gåband och streching.

Min kompis och hennes PT hade värmt upp med lite gåband innan jag kom. Hade nog varit bra om jag också gjorde det.

Gött var det. Nästa pass blir på torsdag.

Tänkte på en sak när vi gick med 4 kg pinnen på axlarna och gjorde utfall och tyckte det var jobbigt. Tänk att jag inte för allt för länge sedan hade 12 kg extra att bära på. Hur jobbigt hade det inte varit då??

Nu Desperat Housewife.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0