Sjukstugan stängd tillsvidare

Andra dagen idag helt utan feber. Känns väldigt bra. Är dessutom mycket mycket bättre kroppen idag också. Igår kändes det som att armarna skulle trilla av utav minsta lilla ansträning. Så är inte fallet i dag =)

Idag blir det kvällsjobb, åter till verkligheten.

Min lille fis var go igår. En stund efter han kommit hem fick jag en stor kram också sa han att han saknat mig. Jasså svarade jag, jag har ju bara varit hemma. Mmmm men du har varit väldigt sjuk. Jag har nog varit lite frånvarande helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Maria

Härligt, hoppas du inte börjar för tidigt bara!

2011-03-10 @ 12:07:26
URL: http://fyratjejerifamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0